onsdag 13 juni 2012

[rubrikjävel]

Ja tänker int gör nån sånde ja-e-kommunalt-anställd-här-e-min-elädiga-dag-blogg, för hui helvete va tråkit he sku bli. Men dehe jobbe dödar mej. Fysiskt, men främst mentalt. Sedan ja kom hem ha ja bara sutti där ut me Slash's självbiografi å musik. Ja orkar som int gör nå. Men ja vill gör en massa saker, så har ni nå planer å behöver underhållning eller liknande - ring mej så ja får ha nå rolit jag å.


De flesta videor på youtube vägrar start. He hjälper ju som int en på vägen till ett bättre humör.

Ja hatar denhe dan.

Meeeen, nu kom ja fram till en sak. Bara torsda å freda kvar, å på freda slutar ja kl2. Ja blev nästan glad nu. Alltså, mina vänner, vi ska planer helgen. Husomhelst sticker ju jag, å förhoppningsvis några andra å, ti jeppis på lörda. Fortfarande 2 platser kvar. Ja vill ju int far ensam, medan ni hittar på nå festligt här hem.

Varför blir huden mörkare då man e myki i starkt solljus? He sku ju va logiskt om man blev ljusare, så sku man reflekter mera av solstrålan, å int få lika varmt. Men som programme e nu, så drar man ju åt sej mera värme ju mera man e i solen. Ni som brukar hitt på förklaringar ti mina funderingar, där har ni en bastant jävel till nöt att knäcka.

Hu ska ja gör nu? Ja har ju som inga bilder från min dag, å youtube fungerar typ int. Ja sätter in nå musik ändå. Nu ska ja sov, ja försovd mej typ ida igen. Nu kom ja liksom på att försovningen trasha min dag.



Inga kommentarer: