tisdag 5 juni 2012

alltså int ere så lätt

Tycker ja kom hem just, å nu orkar ja int nå annat än att skriv på bloggen å gå sov. Ja offrar en del av min nattsömn för att skriv ett inlägg här. Gryyymt. Känn dig hedrad, kära läsare. Ja gör allt för dej, men ibland går int e så lätt.

Börja min andra arbetsdag me att back in i en jävel som had parkera snett bakom mej. Satan, vem annan än jag kommer för sent ti jobbe första mårån, å krockar me en annan anställd andra mårån. Blir vääldit intressant att si va som händer imårn. Allt ska man nu lyckas me. Ändå så fråga chefin om ja har möjlihet att jobb i juli å. Rätt så chef.

Kom hem å öva me Watershine inför keikkan på lörda. Spelar på en paus i en  fotbollsturnering mellan nå byar. Men ja kan ju vittu int spel nåmer ja, ha gjort e för sällan en tid nu. Riktit hemskt.

Dammsuga bilen, åt, å nu sitter ja här och skriver ner mina tankar å känslor. typ.

Vet ni hande känslan då man liksom e påväg att sväv iväg från sin egen kropp? Fick en rejäl sådan just, å ja måst säg att he e faantastiskt. Man slappnar av på ett så skönt sätt.

För att gör denhe dagin lite sämre så satt ja mej just på min älskade chipspåsa.

Men he ha väl vari bra saker ida å




vi som int e riktit friska så eldar ex-trumpinnar då de normala ha pyst




He luktar bränt som fan i bandrumme nu. Int min hand på bilden.










Inga kommentarer: