tisdag 9 oktober 2012

sounds of a playground fading

Hehee. Nu fick ja nå att si fram emot. Sitter å planerar min könsbytarpartyoutfit. Häftit.

Tanken om att lev en annan persons liv för en tid slo mig. Igen. Så ha ja väl tänkt sen nångång i lågstadie, å he e en tanke som återkommer lite nu å då. Tänk va myki man sku lär sej; både om personen i fråga, och sej själv. Å tänk va man sku lär sej om livet å relationer. Moraliska värderingar, å nå så enkelt som hu man uppfattar t.ex. färger å smaker. Helt sjukt va ja ha flumma på dehe en stund nu. liksom tänk om ja sku få lev ditt liv för ett halvår typ. Eller om ni sku lev mitt liv. Myki drama.

Blev inspirera å sugen på att bara ligg på sängen (eller i sängen?) å hör på musik. Ha gjort he nu en stund, sovd en stund, å ska väl sök mej dit igen snart. Man kan säg att ja njuter av min period å mitt schema. Imårn har ja bara första lektion.


Inga kommentarer: