måndag 31 december 2012

2012

Ett tag här blev ja obehaglit inspirerad att skriv lite om mitt 2012. Men all inspiration försvann nu. Man kan väl säg att 2012 ha vari ett jätte bra å superdålit år. Fast herre jääävlar va jag e annorlunda nu än för ett år sedan. Ja känner int alls igen mej själv för ett år sedan, int för att ja känner igen dagens mej heller. Men ja e väl närmare sanningen om mej själv än va ja ha vari nångång. Min arme med människor runt mej ha fördubblats på 12 månader. Några personer, som ja knappt hadd tala med för ett år sedan, ha ja komi riktit nära. November blev sämsta å tyngsta november hittills, däremot december e väl bästa december hittils. Som ni hör så e mitt 2012 aningen bipolärt. Som trummis ha ja sutti på scen 8 gånger dehe åre... tror ja, kan va flera. Alltså personligt rekord. Å herre jääävlar vilka underbara stunder. Konsertåret inkluderar Dream Theater, Crazy Lixx, Gilby Clarke, Mötley Crüe, Hardcore Superstar, Crashdiet, W.A.S.P.+ några pittoreska förband som int ja minns namne på, speciellt två av dem sög. Dessutom ha ja personligen träffa 3/4 av Crashdiet å tagi ett snack me Gilby Clarke. Ja ha vari i studion me Shame Lane, å upplevd en klassresa me alla fantastiska 94or i KG. Ja ha festat hårt, ibland allt för hårt, me mina små Partymonsterzx å dragi några roliga å tråkiga krogrundor. Myki text idaa. Men nu kommer lite 2012musik. Dehe känns 2012, åtminstone nu i denna stund. I boksavlig ordning, från min ipod.





























Nu ska ja förbered mej för nyårsfirning. Slute på 2012 ha börjat barnsligt bra, å nu ska ja allt si till att resten av slute å början på 2013 blir minst lika bra. Gott Nytt År allihopa.

Inga kommentarer: